• Servei pagament per mòbil

    Oblida’t de la cartera: paga totes les compres amb el mòbil

    Amb Caixa Popular, ja pots anar a comprar sense efectiu i sense targetes.

    Si portes mòbil, portes diners.

    Servei Pagament per Mòbil - Persona pagant amb el seu mòbil en un comerç en un TPV
  • Gris oscuro
Samsung Pay . persona paga amb samsung pay utilitzant el seu mòbil o rellotge en comerç

Afig les teues targetes i comença a pagar amb Samsung Pay.

  • Tens les mateixes cobertures que utilitzant la teua targeta física

  • Autoritza tots els pagaments que faces amb la teua petjada o pin

  • La teua targeta s'encripta en el teu mòbil i mai s'usa el nombre real

Apple Pay - Persona pagando con apple pay en su movil en el tpv de un comercio

Si tens un iPhone, podràs pagar les compres amb Apple Pay de manera ràpida, còmoda i segura.

  • Afig-hi les targetes en molt pocs passos

  • Acosta el teu dispositiu al TPV i paga

  • Verifica la compra amb Face ID o Touch ID

Google Pay - Servei pague per mòbil de Google Pay de Caixa Popular

Si el teu telèfon és Android, podràs pagar en qualsevol comerç amb TPV Contactless. Per a activar el servei de pagament mòbil, descarrega’t l’app de Google Pay i afig-hi les teues targetes de Caixa Popular.

  • Paga en tots els comerços únicament amb el mòbil

  • Afig-hi totes les targetes de manera senzilla

  • Obtín descomptes i giftcards

  • Gris oscuro
  • Preguntes freqüents

    Com es descarrega l’app de Ruralvía pay un client?

    Per a descarregar l’app de Ruralvía pay tan sols has d’accedir a Google Play o App Store des del teu dispositiu mòbil i indicar en el buscador “ruralvía pay”.

    Com em done d’alta en Ruralvía pay?

    L’alta en Ruralvía pay és molt senzilla. Tan sols has de seguir dos passos ben senzills:

    • Descarrega l’aplicació de ruralvía pay des de Google Play.
    • Accedeix amb les teues claus d’accés a Ruralvía, el nostre servei de Banca Multicanal.

    Si ets client de Caixa Rural, però no tens les claus de Ruralvía, acosta’t a l’oficina més pròxima per a obtindre-les.

    Per què he de donar-me d’alta en Ruralvía pay?

    Amb Ruralvía pay tindràs sempre disponibles les targetes en el mòbil per a comprar còmodament, sense necessitat de portar-les damunt i, a més, podràs consultar-ne els moviments sempre que vulgues.

    També podràs enviar o sol·licitar diners als contactes (familiars, amics, etc.) que estiguen donats d’alta en el servei de manera immediata; només cal conéixer-ne el número de telèfon mòbil.

    És Ruralvía pay segur?

    Ruralvía pay és un servei totalment segur que compleix els estàndards de seguretat més estrictes. A més, per a accedir a la informació dels teus comptes i targetes en Ruralvía pay, ho hauràs de fer sempre amb el teu usuari i contrasenya; per això no podrà entrar-hi ningú que desconega les teues claus. 

    I si et roben o perds el mòbil, només hauràs de telefonar al número 902 123 209 / 91 334 67 80 per sol·licitar que bloquen la targeta que tingues vinculada al servei de “Pagament per mòbil”, com faries si perderes la targeta física.

    Quins són els requisits per a poder utilitzar el servei de “Pagament per mòbil”?

    Per a poder pagar amb el mòbil en comerços, t’hauràs de descarregar l’app Ruralvía pay a través d’App Store o Google Play, accedir-hi amb les teues claus de Ruralvía i donar-te d’alta en el servei de “Pagament en comerços” indicant-hi la targeta que vols vincular per a fer les teues compres.

    • Si tens un mòbil Android amb sistema operatiu igual o superior a 5.0 amb antena NFC, podràs pagar directament amb el mòbil en el moment en què et dones d’alta en el servei.
    • Si tens un mòbil Android amb sistema operatiu inferior, tan sols hauràs de sol·licitar el teu sticker o adhesiu Ruralvía pay a través de ruralvia.com
    • Si tens un iPhone, pots utilitzar el sistema de pagaments Apple Pay que ofereix Caixa Rural.

    Si ja tinc un sticker o adhesiu de Ruralvía wallet, què he de fer?

    Si tens un dispositiu mòbil Android amb sistema operatiu igual o superior a 5.0 i amb antena NFC activada, ja no caldrà que utilitzes l’adhesiu de Ruralvía wallet. Destrueix-lo, descarrega la nova aplicació de Ruralvía pay i activa el servei de “Pagament per mòbil” per a començar a pagar sense adhesiu.

    Si el teu mòbil no compleix les característiques esmentades abans, hauràs de continuar utilitzant l’adhesiu de Ruralvía. No cal que en demanes un altre, podràs fer-ho amb el que ja tens.

    On puc comprar amb Ruralvía pay?

    En tots comerços que disposen de terminals de pagament amb la tecnologia contactless o sense contacte.

    • Per a compres inferiors a 20 €, no cal introduir-hi el PIN, n’hi ha prou d’acostar el telèfon mòbil al terminal de venda (TPV).
    • Per a compres amb un import igual o superior a 20 €, hauràs d’introduir el PIN en el terminal de pagament del comerç per a validar l’operació després d’acostar-hi el telèfon mòbil.

    Quin PIN he d’introduir en el terminal de pagament per a fer compres superiors a 20 €?

    • Si tens un mòbil Android amb sistema operatiu igual o superior a 5.0. amb antena NFC, hi hauràs d’introduir el PIN de la targeta vinculada al servei.
    • Si el teu mòbil té un sistema operatiu inferior, quan sol·licites l’adhesiu Ruralvía pay, et demanarem que tries un número PIN, que serà el que hauràs d’utilitzar per a fer les compres amb targeta, independentment de la targeta vinculada a l’adhesiu.

    Com afig més targetes a la meua cartera?

    Una vegada hages descarregat l’app Ruralvía pay i hi hages accedit amb les teues claus de Ruralvía, l’aplicació et mostrarà totes les targetes de Caixa Rural. No cal que les afiges tu mateix.

    Com trie la targeta amb què vull pagar a cada moment?

    Accedeix al servei de “Pagament per mòbil” de Ruralvía pay i tria la targeta amb què vols fer les compres. Aquesta targeta serà la que s’utilitzarà de manera predeterminada per a totes les teues compres, sense necessitat d’haver d’accedir a l’app cada vegada que faces un pagament.

    A més, podràs modificar la targeta en qualsevol moment, amb l’opció de vincular i desvincular la targeta disponible en el servei de “Pagament per mòbil” de l’aplicació.

    Hi puc afegir la targeta d’una altra persona, per exemple d’un familiar?

    No, perquè totes les targetes de la teua cartera han d’estar associades al mateix DNI, passaport o NIE del titular.

    Puc afegir-hi targetes d’altres entitats?

    No. En Ruralvía pay només podràs tindre targetes de la teua pròpia entitat.

    Puc accedir al servei de “Pagament per mòbil” sense targetes?

    No. És un requisit imprescindible del servei disposar d’una targeta, com a mínim, de la teua entitat.

    Puc veure els moviments de les meues targetes des de Ruralvía pay?

    Sí. Des de Ruralvía pay pots consultar els moviments de totes les targetes incloses en l’app. Aquesta informació es mostrarà de manera instantània després d’haver fet una compra presencial en un comerç.

    Què és Bizum?

    Bizum és el servei de Caixa Rural amb què podràs enviar, sol·licitar i rebre diners dels teus contactes des del mòbil de manera immediata, sense necessitat de conéixer el número de compte del destinatari; només cal que sàpies el seu número de telèfon mòbil i que tots dos esteu donats d’alta en el servei, independentment de la seua entitat financera (+ del 95 % de les entitats financeres avalen el servei).

    Quines entitats estan associades a Bizum?

    Pots consultar les entitats financeres associades a aquest servei a través de www.bizum.es.

    Com puc començar a usar Bizum de Caixa Rural?

    Aquest servei està disponible a través de la nova app de Ruralvía pay. Per a poder fer-lo servir, cal que et descarregues l’aplicació des de Google Play o App Store, hi accedisques amb les teues claus de Ruralvía i et dones d’alta en el servei.

    Com em done d’alta en Bizum?

    L’alta en Bizum és molt senzilla. Una vegada hages accedit a l’app, prem l’opció d’Envia o Demana diners per a iniciar l’alta en el servei. Et demanarem que tries el número de compte que vulgues utilitzar en Bizum, que quedarà associat al teu telèfon mòbil. Si tens més d’un compte, podràs modificar-lo sempre que vulgues a través de la “Gestió de perfil”.

    Puc enviar diners des de l’app de Ruralvía pay si estic donat d’alta en Bizum en una altra entitat?

    Sí, quan accedisques a Ruralvía pay detectarem que hi estàs donat d’alta amb una altra entitat i podràs fer portabilitat immediatament amb nosaltres i començar a fer servir Ruralvía pay per a enviar i rebre diners amb Bizum.

    Puc rebre un Bizum si no estic donat d’alta en el servei?

    Cal estar donat d’alta en Bizum amb alguna entitat financera per a poder rebre diners.

    Què passa si envie diners a algú que no té Bizum?

    Li enviarem una invitació perquè es done d’alta en el servei i puga rebre els diners.

    Quin cost té el servei?

    Actualment el servei Bizum de Caixa Rural és gratuït per als nostres clients.

    Hi ha cap límit en l’enviament i la recepció de diners amb Bizum?

    Sí, el servei té els límits següents:

    LímitImport
    Import màxim per operació500 euros
    Import mínim per operació0,50 euros
    Import rebut per NIF i dia2.000 euros
    Nombre d’operacions rebudes per NIF i mes150 operacions
    Nombre de sol·licituds emeses per NIF i mes150 operacions

     

  • Verde oscuro abajo

També et pot interessar

Oficinas y Cajeros de Caja Rural - Imagen de un cajero de Caja Rural para sacar dinero sin comisiones
  • Trau diners a dèbit sense comissions en més de 8.300 caixers

  • Localitza la teua oficina o el teu caixer més pròxim en un sol clic

  • Coneix totes les operatives disponibles que es poden fer en els nostres caixers